Saturday, August 14, 2010

Bersua kembali setelah sekian lama menyepi...


Assalamualaikum...

Alhamdulillah...

Syukur kepadaMu kerana masih lagi memberikan aku kesempatan untuk berkata-kata di dalam blog ini setelah 7 bulan aku tidak mempedulikannya.. kepada pembaca jgn marah ek.. eaaaaaaa ape da? bukan sengaja tapi x ingat pasword la..hehe...td masa aku duk melayari facebook tiba2 je teringat pasword aku tu...ntah macamne blh teringat aku pun tak tau...tapi alhamdulillah...

Sebelum tu aku ucapkan selamat berpuasa kepada pembaca yang muslim...tak kiralah dimana sekalipun kita berada, ibadah puasa wajib ditunaikan..dibulan puasa ni semuanye kena bersederhana khususnya bab makanan..

semasa berbuka puasa tu ingatlah pada mereka yang susah pada mereka yang tidak dapat menikmati juadah berbuka seperti mana yang kamu dapat.. kalau boleh semasa membaca doa berbuka tu, berdoalah juga untuk mereka.. Mudah-mudahan kamu juga akan mendapat rahmat daripadaNya..

Sekian dulu untu sesi bertemu kembali kita..maklum ar dah lama tak menaip jadi "kong" sikit..hehe..

Semoga sukses dalam menjalankan ibadah puasa...









0 comments:

Post a Comment