Saturday, March 14, 2009

Hari ini aku marah

kerana pendrive aku marah....

kisah bermule bile aku buat esgment n than aku save pakai pendrive si budok kecik ningggggg....pahtu aku bagi balik kat die n terlupa nak save kat my destop...2 hari berlalu n aku teringat balik lalu aku mesej budok kecik ning mintak die tlg jangan delete esgment aku tu...die kate ok....nasib baik esgment tu aku doh print, tapi kene ade soft copy sebab aku kene present pakai slide show.

2 minggu pun berlalu....

sebelum hari ning(semalamlah)aku mesej kepada budok kecik ning yang aku nak ambek esgment yang ada dalam pendrive tu...

alamak aku ngantok ar pulak...mmmmm cuba korang teka ape terjadi...? nanti aku sambung balik cite ni...jgn marah...

sambungan...

slps tu dia cakap pndrive tu ade dgn kawan die...aku cool lagi masa tu..x kisahlah...so aku suruh dia mintak pndrive dengan kawan dia tu...lepas tu boleh pulak dia cakap pndrive tu ade dengan kawan dia pas kat kwn dia yang sorang lagi...dah mula rasa panas dah sikit.. aku cakap lah kat budak kecik ning supaya mesej kawan dia tu suh bagi tau kat kawan dia yang sorang lagi jgn delete fail aku kat dalam pendrive tu...boleh pulak dia cakap "ek"...makin panas aku rasa...

hujan dah mula turun....mmmm....aku pun suh la mintak pendrive tu dengan kawan kepada kawan dia tu....semakin panas aku rasa bila budak kecik ning bg tau yang kawan kepada kawan dia tu pas pulak kpd kawan dia yang sorang lagi...eeeeeeeeeeeee....menyirap aku rasa...dah la asalnya pndrive tu di kolej bunga raya lepas tu boleh pulak sampai ke kolej alamanda...aku bukan marah sgt pun pasal esgment tu tapi pasal pendrive tu boleh pas-pas pulak tanpa diketahui oleh tuan sendiri..

xde jalan lain lagi melainkan aku kene ambik pendrive tu di alamanda...asalnya aku suruh kawan dia yang alamanda ni dtg hantor kat aku tapi die x nak hantor dsebabkn hujan... so... nasib baiklah kawan aku ade moto pada masa tu...pinjam moto dia...jam menunjukkan pukul 12 malam... Dalam hujan aku redah pergi ambik budak kecik ning untuk temenkan aku ke alamanda sebab aku tak kenal kawan kepada kawan dia tu...sejok giler...menggigil aku atas moto....

sepanjang perjalanan ke alamanda aku membebel kat budak kecik ningggg...kecian dia ...moyok je...ha tu ar, sape suh buat macam tu....sampailah aku kat alamanda..kene pulak tunggu kawan kepada kawan dia tu turun..hampir 15 minit nak turun...bukan jauh pun dari bilik dia tu dengan kafe yang berwarna kuning tu....eeeeee....geram btol aku masa tu...

akhirnya turun lah kawan kepada kawan dia tu dengan sopan santunnya...geli aku...aku duk jauh memerhatikan je sebenarnya...hehe...mmmm baliklah kami berdua ke kolej masing-masing...atas moto aku dengan budak kecik ning x bercakap langsung...diam je....sampailah kolej masing-masing...budak kecik ning di bunga raya n aku di kolej cempaka..

ade lagi cite dia...sempat lagi bergaduh dalam handphone..dalam mesej...dia kata bende kecik pun nak besarkan... Kau orang pikir sendiri ar sape yang salah...biar ar janji aku dapat buat esgment aku....k...bye...

1 comments:

syahrulnizam said...

Tambah lagi post, nanti saya tambah markah.

Post a Comment